Nazmila1978 Bata 8 gün kaldı ama en ufak bir belirti bile yok, ne göğüslerde hassasiyet ne kasık ağrısı, ne iştah artışı yada iştahsızlık, sadece karnım şiş ve omzumda bir iki tane sivilce çıktı yinemi olmadı acaba 😥
1anne2nefes Nazmila1978 neden kendinizi dinliyorsunuz ☺️ Gebelik hormonları herkesta aynı belirtiyi vermez ki bu bahsettikleriniz bile haftanız ilerledikçe olabilir ancak ☺️
Asli0611 Nazmila1978 benim gecikmem var 3 gün göğüs hassasiyeti bile adet olacağım tarihten 1 gün öncesinde başladı adet olmam gereken ilk gün test yaptım negatif çıktı hayırlısıyla ptesi yi bekleyip kan testi vericem
_gmzenur_ Nazmila1978 Bence sen git bi kan testi ver canım en azından için rahat beklersin regli gününü teste pozitif çıkmıştı senin birde kanla gör pozitif olduğunu. Belirtilerde hemen başlamaz ki ilk kızımda 3 aydan sonra başlamıştı henüz erken.
Nazmila1978 Umay21 hamile kalmamam için en ufak bir sorun yok ne biliyim inşallah dediğin gibi olur canım 😔
1anne2nefes Nazmila1978 ah tatlım biliyorum benimde uzun bi süre olmadı bende senin gibi her ay kendımı dinler durmadan test yapardım bi probleminiz yoksa eşinizle tamamen psıkolojikte olmayabiliyor bazen.
Nazmila1978 Hilalbasak peki şöyle düşünsem göğüs ağrısı yok demeli adet olmicam, çünkü her ay adete 10 gün kala göğüslerim koltuk altına doğru ağrır
1anne2nefes Nazmila1978 gebelik belirtileri adetle aynıda olabiliyor adet olucam diye beklerken süprisssss olabilir 🥰
sdmr20 Nazmila1978 canım test yaptın mı gerçi çok da erkem test için ama bilemem☺️ Dört gün önce hamile olduğumu öğrendim yumurtlamın 18. Günüydü. Test yaptım pozitif sonra kan verdim o da pozitif🤲🏻Henüz adetime de 1 gün kaldı🤭 Ve inanır mısın hiç bi belirtim yok ya da ben hissetmiyorum 😂 o yüzden sıkma canını belirti olacak diye bişey yok😇
yuksell07 Nazmila1978 testini bizlere at bakalım bı bir kendini bu kadar çok strese sokuyorsun yoktan var eden bir Rabbimiz var o bilir vaktini saatini insallh vardir seninde ya bana bak iki yıldır uğraşıyorum yok olmuyor