Merhaba arkadaşlar bu aralar çok duygusalım gebelik depresyonu başlıyor gibi hayattan zevk almama olumsuz düşünme ağlama krizleri aşırı sinir yaşayan varmı çok dengem bozuldu bu durumdan 😔
Eşimle de çok iyi anlaşırız buna rağmen böyle başım ağrıyor sinirden