…ile sonunda bende aşı oldum.
Sabah saat 10:30 da randevum vardı..
Hep aşı olmakla olmamak arasında gittim geldim hamileliğim boyunca. Enine boyuna düşünüp araştırınca ve en önemlisi 2 doktorumla da görüştüm ikisi de Biontech önerince aşı olma kararı aldım. Umarım bebeğime ve bana şifa olur. Ben kendimi ne kadar korusam kimseyle görüşmesem de babamız işe gidiyor ve maalesef insanlar ile iç içe. İlk önce bebeğimi düşünmek zorundayım.
Şu anda sadece kolumda hafif bir ağrı başladı , buz koymamı önerdiler ve şiddetli ağrı olursa parol kullanabileceğimi söylediler.Şimdilik herşey yolunda aşı olalı 4 saat oluyor , bakalım süreç ne gösterecek ☺️ Bebeğimin hareketleri de her zamanki gibi çok şükür..
Sevgili anneler iyi düşünün ve öyle karar verin.İçinizde bir can var ve doktorunuza güvenin..Hoş şu süreçte insan öyle muallakta kalıyor ki,, yaptırmayan anneleri de sonuna kadar anlayabiliyorum.. kimsenin diretmelerine de boyun eğmeyin.Benim eşimde aşı olmamı istemiyordu ama sonunda kararı bana bıraktı..
Umarım hiç yakalanmayız Covid-19 a…
Kendinizi aşı olun ya da olmayın iyi koruyun.😊 Sağlıcakla kalın…