ZnznNazlican Ben daha adetim geçmeden 5 gün önce falan idrar testi yaptım pozitif çıktı,sonra hemen eşimden habersiz gittim özel hastaneye kan verdim beta hcg 0,4 çıktı laborat dedi ki hamile değilsin,ben niye yükselmiş dedim adet günün yakındır ondan dedi,sonra hep dua ettim ama biliyordum hissediyordum var olduğunu içime doğmuştu,ne kadar doktorum yok hamile değilsin desede ben hissediyordum sonra adet günümde tekrar yaptım idrar testi yine pozitif çıktı,sonra adetim geçti 1 hafta falan yine yaptım ve yine pozitif çıktı sonra sağlık ocağına gittim kan verdim eşimden habersiz sonra aradılar sonuçlarınızı gelin alın diye gittim aldım ve sonuç 1216 çıkmıştı hemen kadın doğum doktoruna gittim kalp atışını duymak için orda yine ne kese görüldü ne kalp atışı duyuldu ama ben hiç umudumu kaybetmedim ve bekledim bi hafta sonra gittim kalp atışını duydum şuan 34 haftalığım,inşallah sizde hamilesinizdir stres yapmayın hiç ben beklediğim o süre içersinde hiç düşünmedim demedim Ya yoksa ya hamile değilsem diye hep karnımı sevdim okşadım,doktorlar hayır hamile değilsin demesine rağmen