36+6 da 2576 çıktı ultrasonda kilosu 1 hafta önce 2400dü doktor çok yavaş kilo alıyo dedi haftaya bida bakcak olmazsa sezaryen tarihini öne çekeceğini söyledi.bende kilo almıyorum napıcam nasıl kilo aldırıcam ya düşük kiloda doğar küveze girerse yanılma payıda var biliyosunuz ultrasonda