Ozgrrr insan her zaman batıl inanç dese de içinde acaba mı kalıyor. Allahın verdiği ömür asla uzamaz’da kısalmazda ama eskiler diyorsa diyip dusunmek lazım. İlk gebeliğim de annem kestırme sabret dedi ben aman bunlar koca karı hurafesi dedim gittim kestirdim. Ömrü yoktu kaybettim. Ama o bende kötü bir anı oldu ondan olduğunu asla sanmam dediğm gibi ömrü o kadardı ama suan belime geliyor kestırmeyi dusunmuyorum. Sen kendini nasıl mutlu hissedeceksen öyle yap bence ama içinde şüphe kalıcaksa doğumdan sonra kestir ne kaybetceksin ki süphe insanı mahvediyor cunku🤷♀️💜