Asiye_89 25 haftalık gebeyim bazen su gini akıntım oluyor psogestan kullanıyorum ve mantarim da var ondan mı acaba . Aynı hafta da olup su gibi akıntısı olan var mı ?
Aslhn12 Asiye_89 ben o haftada suyum geldi diye korktum doktora gittim şükür her şey iyiydi yolundaydı . mantardan dolayı öyle akıntı geliyormuş mantardan oluyor canım fitil ilacı yazdı bana doktor
Aslhn12 ayse12211 geçmedi maalesef işe yaramadığını düşünüyorum. Onun yerine o bölgeyi sirke ile yıkamayı, iç çamaşırı ütüleyerek giymeyi falan düşünüyorum biri yazmıştı burda işe yarıyormuş
ayse12211 Aslhn12 bende çok fitil kullandım ama yine de geçmedi bende en son o yöntemlere başvuracam galiba.