Benim oğlumun kafasida iki hafta öndeydi 34haftadadogum yapmıştım şuan 8yasina hiç bir sıkıntısı yok çok şükür ve oğlum şuanda yapı olarakta boylu yapılı 10yas gibi duruyor suandada 36haftalik hamileyim buda bir hafta önde ama hiç sıkıntı yapmıyorum takılmayın sizde ☺️