Herkese merhaba bnm sabhtan beri belimde felaket bir ağrı var ve kasılmalarım var ama sancım yok fakat belimin ağrısından yatamiyorum ayaklarımın canı gidiyor birde ılık Su yapıp içine oturdum fakat suyun içine oturunca beyaz akıntılarım geldi sizce doğum başlangıcı mı 3. Doğumum olcak bu arada iki kizimida normal buldum bu doğumumda normal olcak sizce bu ağrılar yalancı ağrı mi yoksa doğum başlangıcı mı yardımcı olurmusunuz