Yagizmoms Beta degerim 81 çıktı adetim iki gün geçti bugün kahverengi leke geldi iki kere korkuyorum sizce nedir bu leke ara ara da sağ kasigim sanki geriliyor gibi batıyor gibi oluyor endişeleniyorum normal mi sizce??
Elbet-birgun-kavusacagiz Yagizmoms yerlesme kanamasi olabilir. Sakin olun iki gun sonra ayni yerde ikinci kani verdinizmi artisa bakmak icin
1anne2nefes Yagizmoms sağlıklı gebelik için değerinizin iki katı artması gerekıyor ama endişe etmeyin muhtemel yerleşme kanaması olabilir ağrınız artar kanamanız çoğalırsa mutlaka gidin doktorunuza onun dışında iş yapmayın bol dinlenin ☺️
Elbet-birgun-kavusacagiz Yagizmoms evet suan gebelik var zaten ama ikinci kani vermeniz lazimdi. Artisa bakmaniz icin.
Yagizmoms Elbet-birgun-kavusacagiz adetimden iki gün önce 15,99 çıktı beta iki gün sonra tekrar kan verdim 81,41 çıktı doktor da 1 hafta sonra gel gebelik kesin dedi ama bugün kahverengi leke geldi doktoruma yazdım ama cevap vermedi
Elbet-birgun-kavusacagiz Yagizmoms ee 81 ikinci kanmis zaten basta yazsaydiniz ona gore cevap verirdik🌸 Kanama kirmizi olmadigi surece korkmayin kendinizi yormayin
Elbet-birgun-kavusacagiz Yagizmoms stres yapmayin cogu hamile yasiyo kahve kanamayi dedigim gibi kirmizi olmadigi surece korkmayin. Kesilir zaten kahve lekede