cagla_011 G33 park beşik aldık. Diğerini kullanmıyor diyorlar kime sorsam 🤭 prego marka Miami serisi 🌸
Zehrayenianne G33 sepet beşik aldık ilk bir yıl onda yatsın sonra da yatması için büyük karyola yaptırdık ☺️
rabiagucer03 G33 ilk bebişime normal tahta beşik almıştım kullanamadık parçalarına ayırdım koruma bölgesi oyuncak yeri oldu diğer büyük parçası balkonda oturak oldu 😂 şuan park beşik kullanıyoruz şimdiki bebeme de park beşik aldım
Yaggmur Nurklc38 sepet beşik anne yanında yatağa yakın oluyor mu nasıl bende düşünüyorum ama bebek yatağın çok altında kalır diye kara veremedim bir türlü
G33 Zehrayenianne sepet beşikte kademe olmadığı için ayaklanmaya başladığında kendini sepetten atma oluyor dikkat edin bir arkadasım cocugu düşmüştü sepetten
Zuleyy Daha almadım ama anne yanı park beşik alıcam cünkü cocuk ilk zamanlar hep senin yanında daha sonra büyüdügünde odada oyuncaklarını doldurabilirsin içine oynasın her türlü kullanıslı bence
Burcu98 G33 tahta olanlar kullanışsız dedi herkes ben park beşik aldım gayet güzel. Bir de ufak salona taşımaya beşik aldım otururken o uyur diye
Zehrayenianne G33 ben de duydum düşebiliyormuş o yüzden ilk 6 ay için aldım ayaklanmaya başladığında kullanmak için büyük karyola yaptırdım ☺️
Nurklc38 Yaggmur Anne yanı yatagı almadım sepet beşik aldım yanıma koyucam denemedim daha iyi olur diye düşünuyorum