Arkadaşlar, çok kötüyüm. Çok ağladım, hala düşünmeden edemiyorum. Bugün dopplere girdim bebeğimin her orqanına ayrı-ayrı baktı. Her şeyinin çok iyi olduğunu, Bir tek kalbinde septal defekt olduğunu -yani kalp kasında 2 tane 1mm bile olmayan kapanmamış yer olduğunu ve doğana kadar kapanıcağını söyledi. Sık-sık karşılaştıkları bir şeymiş, kapanırmış falan dedi ama yine de çok korkuyorum. Sonuçta kalp bu😣ya kapanmazsa ya öyle kalırsa diye.. başına böyle bir şey gelen oldumu