Sevgili anneler merhaba, 29 haftalık hamileyim ve bebeğimde 1-2 hafta geriden geliyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Böyle söylenip doğum yapan ya da bu durumu sonradan düzelen var mı? Şu an birazcık tedirgin hissediyorum açıkcası tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?