Aysenur-ozturk Aysekilic 39+1 ben de insanın bi beli ağrır karnı ağrır hiç bişeyim yok gelmeyecek mi ne bunlar bak gider aldırırım seni diyorum yine gelmiyor 😀
Mehfam10 Aysekilic bizde 39+0 olduk ama tık yok yoruluyorum beklemekten rabbim hayırlıca kavuştursun canım 🙏