Merhaba kızlar. Gebeliğimin 8. Ayındayım sürekli
geçmeyen mide yanması yaşıyorum. Son 1 haftadır ne yersem yiyim midem yanıyor. Sanki göğüs kafesime bir şey oturuyor nefes bile alamıyorum bazen 🥺 bu durum canımı çok sıkıyor gece uyuyamaz oldum resmen. Siz bir çözüm bulabildiniz mi bu duruma