Lavinia21 yok odaya girdiğim gibi çıkıyordum. Özele gidiyorum ki ilgilensinler diye ama hiç bir ilgi yoktu. Sandalyede oturduğumu hatırlamıyorum hiç bi muhabbet nasılsın yok ultrasona alıyordu direk sonra gönderiyordu yeni hamileydim hiç bişey anlatmıyordu bilgilendirmiyordu. Sonrada o hastanede başka doktora bile gidesim gelmedi o hastaneden soğudum şimdi biruniye gidiyorum doktorla sohbet ediyoruz bildiğin, eşimde girebiliyor içeriye kafamda bir soru işareti kalmadan mutlu şekilde yanında ayrılıyorum.