Gizemdmr Arkadaşlar merhaba, 35 haftalık gebeyim bugünki kontrolümde doktorum karaciğerde bir vende genişleme gördüm, haftalık takip edeceğim dedi. Önceki kontrollerimde bir sıkıntı yoktu. Daha önce böyle birşeyle karşılaşan oldu mu acaba?
Patisever Gizemdmr ah kardeş. Bende de var o sorun geçen hafta karaciğeri büyük dedi niye büyük olur ki bilmiyorum ☹️ Moralim bozuldu benimde. 33. Haftadayım ben. Benimde bunca zaman böyle bişey yoktu
Gizemdmr @Patisever bana da detaylı açıklama yapmadı haftada bir kontrol edeceğiz dedi nedir ne değildir neye işarettir bende anlamadım 😞
Patisever Gizemdmr tatlım şöyle düşün bebek artık büyüdü ve zor ölçüm yapacaklar. Ben haftaya başka bi doktora gidicem o da öyle derse yapacam bişey yok allahtan gelen yani ne yapabiliriz şu saatten sonra kendine zehir etme bence rabbim hayırlısını versin ben öyle düşünüyorum 🙏🏻💖
Gizemdmr Patisever tabiki doğru söylüyorsunuz herşey Allahtan. Perinatolog benim doktorum zaten çok detaylı inceliyor. Endişelenecek bir durum yok dedi bakalım hayırla sağlıkla gelsinler inşallah.
Gizemdmr Merhaba, doktorum haftalık takip edeceğini doğunca çocuk doktorlarına bahsedeceğini söyledi. Bizim damarlarımızda da genişleme olabilir bir toplardamar bu, hastalığa işaret diyemem dedi. Sizde bir gelişme var mı?
Patisever Gizemdmr hayır canım bende yarın gideceğim merak ettim sana sordum. Bakalım ne diyecek. Bu gittiğim farklı bi doktor çünkü diğeri hep negatif konuşup moralimi bozuyor. Değiştircem doktorumu.
Gizemdmr Bana olumsuz konuşmadı tek başına bir anlam ifade etmez dedi. İyi haberler alırsınız inşallah, sağlıklı olsunlar
Patisever Gizemdmr gizem doktora gittim ve içimi çok rahatlattı. Her bebek aynı ölçü ve standartta doğacak diye bişey yok dedi doğumdan sonra bebek doktoruna görünürsün dedi 🐣💖
Gizemdmr Patisever çok sevindim çok şükür rabbime, benim doktorumda öyle dedi sağlıkla doğacaklar inşallah ☺️❤️