FDK2835 başlamış degil mii yaa çok heycanlı ben polikistik overim ilacla dahil cok zor buyuyor 2. Cocuk icin ugrasiyorum 6 aydir kizimada cok zor hamile kaldim kizimdan oncesi de 1 dusugum var sayisiz ilac kullandim buyumediler yumurtalar en son gonal f kullandim ignelerle buyuttuler o kadar igne vuruldum ki sadece 1 tane 18 mm yumurtayla hamile kaldım 2. Yi istiyoruz ilacla normalde buyumuyor sansimi deneyim dedim ve 2. Femeramda durum bu 1. Femeramda gecen ay buyumedi mesala bu ay boyle olunca cok heycanladim 2. Cocuk icin de igneler vurulmak istemiyorum maddi manevi zor bi surec oluyor benim icin o kadar ki tembel yumurtalarim malesef o yuzden bu ay femeraya ek incir tukkettim eger piki gorursem yumurtlamayi felan cok sevinicemm hamile kalamasam bile uzulmem asla yumurtladim diye sevinirim bir evladim var çok şukür 🙏 benim icin mucize yumurtlamam olur son 1 tane femeram kaldi bu ay olmazsa 3. Femerami da kullanirim Allah biliyor 2. De olsun istiyorum ama en cok en cok yumurtlayabildigimi gorursem sevinirim tutmazsa üzülmem