Nemusto Kızlar selam On call plus marka şeker aleti var Babannemin bende iki üç gün ölçüm yapıp takip edeyim diyorum açlık birinci saat ve ikinci saat olarak.Bu aletler kişiye özel mi ölçümleri hiç bilgim yok sorayım dedim
Zeyyyn Nemusto kişiye özel olarak uç kısımdaki iğne değiştrn yedekleri oluyor parmağınmızı deldiğmiz 15 gün siz kullanablrsnz sıkıntı olmaz
Nemusto Zeyyyn iğne ve çubuk değiştiriyoruz tabii ki. Demek istediğim çubuğu takınca 307 mi ne bu civarda rakam yazdı mesela sonra kanı çekiyo çubuk ölçüm çıkıyor
Nemusto Zeyyyn yani ben ölçmeden o rakam yazıyo kanı çekince normal dğer çıkıyo Yemekten 1. Saat 137 Saat 118 nasıl sizce
Zeyyyn Nemusto 1. Saat 140 altı 2. Saat 120 altı olması istenir ama sizinki sınırda resmen diyet yaptıkça normale döner inşallah
Tu36 Ölçüm aletinin süresi var en fazla iki yıldır fazla olmuşsa yanlış ölcebilir.devletin karşıladığı ölçüm aleti var 40tl ve uçları ücretsiz oluyor raporunuz varsa ondan alın bende kullanıyorum
Nemusto Tu36 bilmiyorum kaç yıldır Babannem şeker hastası. Benım şekerim yok tedbir amaçlı bakacağım 2 3 gün. Yükleme testinde bişey çıkmamıstı.ama babannem devletten almıs.
Fatma_demirrr Aletin ucuna çubuğu takıp parmağınızı kanatıp aç karna ölçüyorsunuz ardından yemek yemeğe başladıktan 1 saat sonra (benim doktorum 1 saat sonra dedi) tok karna ölçüyorsunuz. Açlık 90 ın altında tokluk 140 ın altında olması gerekiyor.