Kızlar 3 hafta önce 4 haftalıkti hersey normal kese falan göründü oylte söyledi doktorum bugün kontrole gittim 7 haftalık olması gerekirken 5 haftalık çıktı doktor keseyi zor gördü yine başka ultrason çektirdi 5+5 günlük çıktı kese büyümüş fakat bebek yok dedi ama betam falan baya yüksek ama bebeği göremeyince doktorum hemen kürtaja almak istedi çok kararsızım bi iki gün beklemeli miyim ne yapmalıyım başına gelen var mi acaba geç döllenme falan olmuş olabilir mi bi mucize gerçekleşir mi