Mirmirlokum Senasehr 16. Haftamdan beri günde 1 kez içiyordum şu an 31+4 deyim günde 3 e çıkardık bebiş erken gelmeye niyetli onu engelliyoruz
Senasehr Esen benimde 32 deyim yeni başladı kasılmalarım ama bu ilacı zaten 36 da falan bırakıyorlarmış nasıl olacak bilmiyorum
Esen Senasehr o zaman isteyin doktordan en azindan 36ya kadar kullanırsınız benin doktorum magnezyumun faydası olur zararı olmaz dedi
Duyguynrky Senasehr doktoruna danışarak kullan derim. Ben kramplarım var dedim diye verdi yoksa direk magnezyum kullan demedi