Asli0611 Adetimin 3. Gününde olmam gerekirken hala olmadım p.c uygulaması gecikmemde 2. Gün olsuğu görünüyor ama hala tık yok 1. Gün hamilelik testi yaptım negatif çıktı benim gecikme olmazdı hiç ne yapacağımı şaşırdım artık
Hilal-95 Asli0611 bekle biraz daha kuzum heveslendirmek de istemem snradan üzülme diye ama benm arkadaşlarımda idrar testinde 5. 6. Gün hatta 15 gün snra bile çıkan var sen braz erken yapmışsın erken gebelık testimi yapmıştın bende 4. Gün kan ver hayırlısı olsun hakkında 🤲🏻 Rabbim gönlünden geçenin en iyisini versin🙏🏻
FDK2835 Asli0611 belki test bozuktu belki de geç döllenme oldu ya da rahim kendini bebek için hazırlıyor olabilir. O zaman gecikmeler olurmuş. Siz yine kendinize dikkat edin. Rabbim hakkınızda hayırlısını göstersin🤲 benim 3 gün geçikmişti 2 testte çift çizgi anında belirginleşti. Ertesi günde kanda da çıktı
Bebegimicin1 Asli0611 ben vazen 1 ay olmadıgımda olurdu hormanlardan bazen olaniliyor ama bi kaç gün sonra kan idrar baktır en net kanda belli olur erken twstlwrde belli olmayadabiliyor rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin
Helpmee Asli0611 15 gün hastalığım gecikti gittim kan tahlili verdim sonuç negatif çıktı bir 15 gün daha bekledim hala adet olamadım evde bir idrar tahlili yapayım dedim ve sonuç HAMİLE. Geç döllenme olmuş canım normal adet tarihimden 3 hafta gerideyiz ona göre gidiyoruz dikkat et yani sende geç döllenme olabilir
Asli0611 Hilal-95 ilk hamileliğimde gecikmemim 4. Günün akşamı yapmıştım test silik cıktı hafif beklemiyordum o zaman hamilelik ama suan isteyerek yaptığımız için mi olmuyor anlamış değilim 😅normal testti erken gebelik testi yapmadım bakalım ptesi ye kadar gelmezse kan vermeye gidixem 🥺
Hilal-95 Asli0611 belkide isteyince bazen olmuyor ya 🤗 inşallah vardır hayırlısıyla ama erken yapmışsınız gerçi ben hiç evde yapmadım adetin 3. Günü gittim kan verdim cnkü hiç gecikme yaşamadm hayatımda kanda çıkmıştı sizde kan verin en sağlıklısı ☺️
2tospikannesii Asli0611 benimde ilki evlendiğim gibi olmuştu şok olmuştum 2. İçin ise tam 5 ay sonunda oldu nasip kısmet insan ne kadar düşünürse o kadar olmuyor:)
Asli0611 Helpmee 4. Gecikme günü hala tık yok yarına hastane randevusu aldım bakalım hayırlısı ile güzel haberler alırız inşallah🥰@
Meralmert Ağustos ayında düşük yaptım 40 günden fazla oldu bende ne adet oldum ne de hamileyim az önce erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı testte çıkmayım kanda çıkar mı acaba