papatya56 4 hafta 6 günlügüm idrar yolu enfeksiyonum var doktor ilaç vermedi bebek yeni oluşuyo gelişimini etkiler dedi üç litre su içiyorum nasıl kurtulabilirim bundan
QueenMommy papatya56 18 haftalıgım bende hala en basından beri var çok şiddetli değil ama korkma normal birşey her gebede oluyo nerdeyse su içmeye devqm et
QueenMommy papatya56 Korkma canım basta bende korkuyodum ama doktorum çok şiddelenmediği sürece yanma kaşıntı yoksa bi zararı yok dedi