GencMom38 İki gündür kızım çok huysuz gaz sancımız var gecemiz gündüzümüz birbirine girdi ve yüzünde boynunda yanaklarında sivilce tarzı şeyler var büyükler sütün yağlı onun için sütün yaradığına delalet onun için diyor ama bn çok tedirginim bilgisi olan var mı kızlar lütfen 😢😢 https://www.hizliresim.com/3y4jy1v
Morcivert07 GencMom38 daha çok küçük bi süre gaz sancısı olucak yedıklerınize dikkat edin en azından gazı azalır. Sivilcelere gelince sakın dokunmayın kendiliğinden geçiyor izi bile kalmıyor. Anneden gelen hormonlar onlar
Sarew GencMom38 bence bi doktora gidin bende öyle duymuştum yağlı olunca çıkıyor diye ama bu kadar fazla mı olur hiç bi bilgim yok. Ne olur ne olmaz siz yine de bi gidin bence
yarenyucel GencMom38 aynıydı bebişlerimiz üzülme doktor bana süt aknesi çok normal 2 aya doğru geçer demişti şimdi geçti yüzü, gaz da fizyolojik bir şey öyle düşün geçici yani gaz damlası kullan bide masaj yap sürekli bebeğini destekle gaz çıkarabilmesi için hafifleye hafifleye geçecek öğrenecek annesi üzülmeee 🥰
zeyesra Geçmiş olsun.. Neonatal akne deniliyor onlara, herhangi bir zararı yok.. 15-30.günlerde artış olabiliyor. Her gün ılık suyla hafifçe silin kendiliğinden geçecektir ❤️
Busrosss Yenidoğan bebeklerde oluyor canım böyle sivilce yağ bezesi falan bikaç hafta içinde kendi kendine geçiyor azalıyor. Eğer düzelmezse kontrole gittiğinde doktoruna danışabilirsin
Bebegimicin1 GencMom38 benim oğlumdada benzerleri olurdu böyle kabarmazdı ama lif sabun bezi kese falan kullanmadan yılayın bebeğinizi keselemek dahada artmadına neden olabilir ama siz bi aile hekimine yada bi çocuk doktoruna gösterin
sedanur4004 GencMom38 canım doktora gotur mutlaka. Benim yigenim de böyle oldu alerji oluyormuş ablama süt ve süt ürünlerini yasakladı doktor birde sampuanini falan değiştirdi 2 günde düzeldi
ecebyrktr GencMom38 Nurse harveys de baya iyi iöeriğide bitkisel bana doktorum önermişti faydasını gördüm metsilden fayda göremezsen deneyebilirsin
Bebegimicin1 GencMom38 benimde emerken olurdu emsikten biraz zaman geçtikten sonra düzeliyodu pısıyolardı
sedanur4004 GencMom38 yigenimin 40 günlükken çıktı böyle sivilce gibi canım. Doktor alerji olduğunu söyledi. Dediklerimi yasakladı 2 güne geçti hemen. Bı doktora göster mutlaka
KadersizMelek GencMom38 kız maşallah Allah esirgesin ne uzun saçları ve kirpiklerine bayıldım,insanın baktıkça bakası geliyor ve Rabbim ne güzel yaratmışsın sübhanallah dedim. Bebeğin yüzünü suyu kaynat soğut pamukla sil,temizlenir hem geçer merak etme
GencMom38 KadersizMelek aminn canım çok teşekkür ediyoruz Rabbimin en güzel hediyesi o bana teyzesi çok teşekkür ediyoruz 😌