Merhaba 13 H oldu bizim ama protein içerikli gıdalar tüketemiyorum tiksiniyorum. Hep meyve yiyorum neredeyse. Sabah simit. Sonra hep meyve. 2 gündür az az ceviz. O kadar. Ne balık ne tavuk ne et ne yumurta. Çok mu sorun olur diye düşünmeden edemiyorum. Tavsiyesi olan ?