esmerrmm Kizlar dogumdan hemen sonra hastanede hem gaz ciksin diye hemde süt artsin diye kayısı hoşafimi yapip iciyorduk yoksa baska biseymiydi
KadersizMelek esmerrmm bir tel kayısıya şart değil canım, elinde olan kuru meyvelerin hepsiyle yap. Annem bana erik,kayısı,vişne,incir eline ne geçtiyse yapmış getirmişti. Tadı o an değişik geliyor ama bende fena bir süt yaptı,gaz da tabi.
Sevgikaya1525 esmerrmm Ben onu içtim ama ewe geldim cnm anason çayı yapıp içiyorum arada bebeğime de veeiyorum ama bende içsem bebeğmde içse çok rahatız gaz sorunumuz yok ikimizinde
kadifemsii esmerrmm ben kayısıları kaynatıp blenderdan geçirdim az sulandırdım öyle tükettim çok çok faydasını gördüm