sedaanne2021 gebeliğin ilk trimesterında sık idrara çıkma bulantıdan daha çok görülür 😅 sebebi büyüyen rahimin idrar kesesine baskı yapmasıdır. Rahim büyüdükçe yukarı çıkmaya başlar dolayısıyla idrar kesesindeki baskı azalır, normale dönersiniz. Ama önünüzde daha uzun bir zaman var. ☺️