Kızlar ilk defa bu ay ovulasyon testi alıp denedim çift çizgi gördüm iki gün. O günler de hafif kasık ağrım oldu ve hiç akıntı gelmedi yumurta çatlayınca akıntı olur falan diyorlar ya. Bu durumları yaşayıp hamile olan var mıydı? Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler 🖐️