Asdfgh 19 haftalık gebeyım bebegın sertlesıyor kendini yumuyor resmen ara ara neden acaba bilgisi olan var mı
Ummi Asdfgh bendede oluyr doktrma gttim norml dedi canm magnezyum yazdi bama ben 24. Haftamdayim 22 de cok oluyrdu magnezyum iyi geliyor
Ozgun Asdfgh bende de oluyor 32 haftadayız arada bir toplanıyor bir yere kasılıyor nst ye girdik bişey çıkmadı bizim için durum normal ama siz de bi doktorunuza sorun bence
Asdfgh KemalFatosPolat doktoruma demıstım ama normal dedı Baska doktoramı gitsem sen kac haftalık sın canm
SedaMetinKizilta Asdfgh baskı hissediyormusunuz kaşıklarınız da benim de o haftalarda başladı toplanmaya normal diye düşünüyorduk ama değil bazı insanlarda erken Doğum riski olabiliyor doktorunuza Bilgi verin
MerveGlvern Asdfgh bende de oluyor dikkat ettim genelde tuvaletim geldiği zamanlarda baya sertleşiyor.
Asdfgh Mrymkdr doktor gerekli olunca yapıyor mecburen ılıskıye gırmıyomusunuz esınızle onuda oyle dusunun yanı bence sakıncalı olsa yapmazlardı diye duusnuyorum
mucizem61 bende 20hafta 5 günlük oldum bendede çok var o bebeğin toplasmasi doktor normal dedi magnezyum verdi bi kaç gündür iyiydi ama iki saattir top olmuş karnimda bakalım ne zaman açılır 😊