Geçmiş olsun ben 12. Haftamda önce az lekelenme şeklinde kahverengimsi bir akıntı oldu aynı gece doktora gittik doktorum düşük riskimin olduğunu söyledi ultrason ve alttan kontrolleri yaptı bebeğin kalp atımı gelişimi normaldi iğne yaptı bir hap yazdı aynı gece sabaha karşı aniden uyandım kanlar içinde kalmıştım çok korkmuştuk yine ağar topar doktora gittik yine alttan. Baktı kalp atımı felan şu an normal ama kanama alanın artmış dedi yatak istirahatı veriyorum bir ay boyunca uzan dinlen sürekli dedi öyle yaptım iki hafta sonra tekrar gel dedi o süre zarfı içinde de hep kanama geliyordu az az iki hfta sonunda tekrar gittik güzel kanama alanın azalmış biraz daha istirahat verecem kanama Bitse bile haftaya mutlaka gel dedi haftam doldu gittim iyi dedi kontrollü şekilde istirahatı azalt ama yürüyüş ağır kaldırma çok ayakta durmak yok dedi şimdi 17+4 olduk şükür iki haftadır kanama bitti ayın 30 tekrar kontrole gideceğim inş düşük tehdidin bitmiştir