Aslina Papatyamevsimi-89 çok erken karar vermiş benim bebeğimde haftasına göre ilerde ve kafası da büyük ona rağmen doktorum ben kimseye direk sezaryen demem son ana kadar belli olmaz dedi.
BorasMom Papatyamevsimi-89 benim 30.haftadan beri baş aşağı en son gittiğimde kafası görünmüyordu ultrasonda aşağıya inmişti iyice ama normal bir türlü ne yapsam olmuyor 30 eylül’e sezaryen günü verdi artık doğmazsa alıcak riskli çünkü 41.haftadayım🤦🏽♀️
cikolatadelisi Eylul1987 şeker yüklemeyi bi yaptırayım. Bakalım bi. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
ikiprensesannesii Papatyamevsimi-89 yok canim normal beyaz akintim var oda gebelikte normal sayiliyormus enfeksiyon falanda cikmadi