Merve_sezgin Kızlar 27 haftalığım normalde bebeğim çok hareketli maşallah hiç durmaz ama dünden beri hiç hareketlerini hissetmiyorum uyuyor olabilir mi bu kadar uzun süre hissetmemem normal mi ?
dakpinar- Merve_sezgin 26. Haftadayım bu haftaya kadar benimki de çok hareketliydi 2 gündür çok az ediyor ben de panik oldum üzüldüm korktum ama normalmiş sanırım 🥰
Belacivciv Merve_sezgin 12 saat boyunca hiçbir hareket hissetmezseniz doktora gitmenizde fayda var, inşallah bi sıkıntınız yoktur🙏🏻
nghn61 Öncelikle merhaba bebekler gündüzleri genel de 18 ile 16 saat uyku modunda oluyorlar o yüzden hareketlerini hissetmiyor olabilirsin ben de 28.haftamdayım şuan bile hala aynı durumu yaşıyorum korkma yani için rahat olsun.🌸
Merve_sezgin dakpinar- inşallah normal bir durumdur endişelenmeye başladım ilk defa böyle haraketsix kaldı çünkü birde 2 gündür miğde bulantısı yaşıyorum Buda beni korkutuyor 3. Tremester dönemine girdiğim için mi neden oldu bilemedim 🥺
cocoblog 27+2 yim bugün benimde 2 3 gündür o kadar az ki niye böyle bilmiyorum ama kafayı yemek üzereyim
Oglusununannesii65 28+6 yız bizde kızlar dün ve bugün hiç hissetmedim çok kötüyüm stres artık mideme vurdu pazartesi günü kendi doktoruma randevu aldım bakalım ne olacak
Oglusununannesii65 cocoblog ay canım İnan bilmiyorum çok kötüyüm ama gerçekten stres mideme vurdu afedersin kusmamak için direniyorum pazartesi günü kendi doktoruma randevu aldım ama nasl dayanacağım bilmiyorum 😔
zeyesra 27+3 sorun yok kızlar, uyuyordur bebişler.. Ayaklarınızı uzatın, elinizi karnınıza koyun, bebeğinizle konuşun 🥰böyle yapınca hep hissettiriyor kendini, babası yaparsa onu da hissediyor, dinlenme pozisyonunda olun🎉
Merve_sezgin zeyesra zeyesra senin dediğini de yaptım ama hala tık yok umarım hareketlenir teşekkür ederim 🙏
ogretmen_anneee Oglusununannesii65 canım çok strese girmen de etkiler eğer böyle isen kadın doğum acile git bebeğin hareketleri yok de zaten hemen bakarlar işin rahatlar