Bu haftaya kadar bir sorun yoktu fakat geçen hafta doktorumun demesiyle hicbisey yapma otur yat temizlik is yapma dedi. Ama yapicak pek kimsem yok herkes çalışıyor eşim akşam geç geliyor sabah erken gidiyor biraz biraz yapabiliyor dun gece ekmek almayı unutmuş sabah heryer 10 da açılıyor malesef ve az önce gidip aldim geldim akıntı olmuş hafif normal akintidir diye dusunuyorum biraz ayakta kalınca akıntı geliyor :( siz neler yapıyorsunuz neler yapmıyorsunuz merak ettiiiimm??