Kizlar miyomlardab dolayi başından beri bir risk var 13 te kanama olmuştu 2 hafta önce nst sanci ckti az az çok tedirgin olup agladum doktor yatakta yemek ye dedi ama ben azce abarttım kendimde mi değildim bilmiyorum bebeğe aldığım bezler sleept büyük bir koli onu odadan diğerine taşıdım 15 saniye falan ama kendime çok kizdm suan tedirginlikten ağlayacağım içim çok tedirgin