Eda44__ Selam kızlar altı ay arayla iki sefer kimyasal gebelik geçirdim ilk ki tahminime göre 6 haftalık ikincisi dört haftalikti daha önce yaşayan varmı bu sürekli terarmi edicek ağrılarım ve kanamam çok oluyor bu süreçte 😭
Aslhn12 Eda44__ hayır tekrar etmez zaten maksimum iki kere üst üste olur en fazla. bu durumlar normal lütfen kendinizi üzmeyin sağlıksız bi bebektense böyle olması daha hayırlıdır İnan’ın bana . Ben iki düşük bir kimyasal geçirdim sonunda 26 haftalık hamileyim onlar sağlıksız ise iyi ki de düşmüşler önce sağlık 💓
Hosgeldinbebek Eda44__ önce boş, sonra 6 ay arayla 2 kimyasal yaşadım. Genetik test verdik temiz çıktı, 2 ay sonra gebeyim yine ve sağlıklı şükür. Tekrarlama durumu çok nadir, inşallah sağlıklı bir bebegin olacak üzülme
Alse35 Eda44__ benim de kasım ve aralıkta oldu kimyasal dedi doktorum çok şükür ocakta sağlıklı bi gebelik sürecim başladı şimdi 38 haftalık hamileyim illa her seferinde öyle bişey olacak değil vücut sağlıksız olunca atıyormuş üzmeyin kendinizi Allah size de nasip etsin en kısa zamanda 🤲🏼😇