Zeyneb12 Kızlar merhaba dün tuvaletimi tutmak zorunda kalmıştım dışarıda olduğum için. Akşam ve sabahtan itibaren tuvalet sıklığı arttı. Bir de gece belimin sol tarafına ağrı girdi. İdrar yolu enfeksiyonu mu bu
Aslhn12 Zeyneb12 çok tuttuğundan dolayı bir anda boşalmasıyla da ağrı yapıyor o durumu çok yaşadım illaki enfeksiyon değil . Sen bi yine tuvalete girince takip et bak
1suranur1anne Zeyneb12 aynısını bende yaşadım 1 saat kadar tutmuştum iki gün boyunca kaşık agrısından bayılıcaktım apandisit falan dediler de enfeksiyonum fazla çıktı 😔