Gamze_2407 benim de 29. Haftada kasılmam çıkmıştı nst de. Nidicart kullandım bi hafta. Bi hafta sonra muayenemde kasılmam çıkmadı. Geceleri özelllikle kasılmam devam ediyor şu an Protestan kullanıyorum 31 haftalık olduk. Erken doğum riskim var benim de.
çok yormayın kendinizi mümkünse ayakta kalmamaya dikkat edin. Nidicart sancılarınızı hafifletecektir