kalpatisi_ Melosz normaldir canım bazıları geç hissedebiliyomuş. Ben 16. Haftamdan itibaren hissetmeye başlamıştım. Sende yakında hissedersin merak etme 😊
Busra2013 Melosz bende 16+4 hisss 00000 yok ysni korkuom ords bisi mi oldu die karnimda yok sizin karniniz varmi
mercanmeb İlk kez ramazan bayramında çikolata yiyip uzanmıştım 15.haftaydı bir iki pıt pıt etti. Daha sonra 17 de hissettim fazlalaşarak devam etti
Aycaaa571 Melosz 16.haftada hissettim 20. Haftaya kadar hissedilemiyormuş bazı annelerde telaş etmeyin☺️
Serayyurtsever Melosz 19un sonunda hissettim 20 de netleşti. Şuan 21+1iz ara ara özellikle karnını doyurunca içerde parti veriyor😄😄😄😄
HKE Melosz Ben ilk 15 haftalıkken hissetmiştim. Soldan hafif bi iki pıt pıt birşey oldu. Sonra hergün o pıtlar artmaya devam etmeye başladı. Karnımın içi gıdıklanıyo gibi oluyordu sürekli. 😇💕