GKP22 ruveyda14 göbek bağını uzun keserlersede şiş gibi olabiliyor göbek deliğinin orda bağırsaklar var para vs bağlamayın bağırsakta sorun oluyor göbeği düştükten sonra düzelmezse operasyonla düzeltiyor doktorlar
Dilan4731 Normal elitimin Kızıda öyleydi göbeğini güzel keşke kesmemişler dedi kaynanam göbeği düştükten sonra üzerine bozuk para koyup bağladı şu an iyi Ergurup parada koymayı istemiyorsan bağlayabilirsin fatik oluyor muş yoksa