Esraustaoglu 17+4gunluk kızımla Merhaba , hamilelik düşündüğümüz aynı ayda hamile kaldım kalp atışını duymak için 6haftalik olmayı bekledik 6+4te kalp atışını duyduk , hamilelik belirtim sadece uyku oldu bulantı kusma hiç yaşamadım bu aya kadar , doktorumuz şanslı ailelerdensiniz demisti , 12+2de ikili taramamiz olduk o gün cinsiyeti göstermedi çok hareketleydi bacak arasında çıkıntı vardı bu erkek ve kızda da oluyormus ailemizle birlikte ultrasinda baktk 12+2de.14+4te ikili sonuçlarımizi almaya gittik ilk ultrason da bakarken çok hareketliydi yarim saat sonra yeniden bakalim dedi doktorumuz ve yarim saat sonra minik kızımızı gördük , doktorumuz ilkte görmüş ama emin olmadan söylemek istememiş. Cinsiyetimizi öğrendik akşama da ailelerimiz öğrendi supriz yaptık 15+2de başladık alışverişlerine ismi belliydi erkek ya da kıza uyumlu bir isimdi daha ilk aydan bu yana , sonrasında battaniyesini ördüm isimli.kapi süsü ve emzik ucunu yaptım , anı küpleri yaptim fotoğraf çekmek için ve anne kız bandimizi yaptım 🐣