Kızlar 22+3 deyim çok şükür, hamileliğimin ilk üç ayında mide bulantım oldu sadece sonrası çok rahat geçti ama bu sabah mide bulantısıyla uyandım saat 5 ten beri mahvetti beni az önce de çıkardım ama çok kötüydü mahvoldum diyebilirim. Bu haftalarda olur muydu normal mi bu bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi