Ebrfth 30.haftadayım. 28de giysi alışverişini bitirdim bugün de yıkama yarın ütüleme var. İnanın elim zor gidiyor bir an önce başlayıp bitirin derim. Üstelik çarşı pazar da gezmedim internetten aldım her şeyi. Gezmek daha zor olur. Şu an araç gereci kaldı tırnak makası, burun aspiratörü falan keşke biri alıp getirse diyorum 😄 bu arada e bebekten aldığım aziz bebe markalı tulumlar kendinden eldivenli çıktı keşke hepsini böyle alsaydım dedim alışveriş daha yapmadıysanız öyle tercih edebilirsiniz.