Herakese merhabalar 😊 Biz bugün 26 haftalık olduk. Ama bebeğimde 2 haftadır hareket azlığı var. Günde 1 defa ya hissediyorum ya hissetmiyorum… Bu normal mi? Salı günü randevum var. Biraz internetten de araştırdım ama pek iyi şeylere denk gelmedim. Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba???