aysenurx Nişanım da suyum da gelmedi ama 10-12 dakikada bir belime sancı giriyor 15 ekime sezeryan günümüz vardı ama nst de düzenli sancı çıktı doktorum erken gelebikir dedi ilk hamileliğim hiçbir şey anlayamadım yardım eder misiniz
aksu5334 aysenurx sancılar düzenliyse doktora gidin bence nişan yada su gelmesi gibi bi zorunluluk yok
aksu5334 aysenurx o kadar yolu gidip geri gelmenizi istemem ama karar sizin ben olsam giderdim ne olup bittiğine bi baktırırdım