Sehererol Kızlar 29+6 haftalık oldum bugün yani artık 30 diyelim iki gündür bebeğim karnımda bir anda taş gibi oluyo kasığıma felan baskı oluşuyo sonra hafifliyo belli bir süre sonra tekrar acaba normal mi bu fikriniz var mı acaba