Merhaba sevgili anneler,doktorum 3 hafta sonra gel demişti ben 1 hafta gecikip 4 hafta sonra kontrole gittim,bir önceki kontrolümde 2li testle ilgili hiçbir şey söylemedi bu arada,bugün 14 haftalık ultrasona göre 15 haftalık bebiş muayenesine geldim ve 2li test için geç kaldığımı 3 lü test yaptırmam gerektiğini söyledi,benimle aynı durumları yaşayan var mı acaba,3 lü testte 2li testle aynı şeylere bakılıp ekstra bir hastalığa daha bakılıyor dedi ama içim rahat etmedi