Biranneeee Kızlar bu sabah adet sancısıyla uyandım tabi bazen de oluyordu bugün belimde de agrı vardı ve kahverengi bir leke gördüm hafif sizce neden olmuş olabılır
Mavi34 Biranneeee yalancı sancı da olabilir gerçek doğum sancisida olabilir bir doktora gorunun bence
Biranneeee Devam ediyor ama hafif bir agrı şiddetli değil bilmiyorum panik yapmak da istemiyorum kontrol haftaya daha 🤦♀️