Kızlar merhaba dün üstte yazdığım gaz damlasını aldık bebeğim öyle aşırı kolik ve gazlı değil ama arada zorlaniyo dün akşam verdim 3 damla emzirdikten sonra iyi gelmişti cıktı gazi ama şuan cikartamiyo siz nasıl kullandınız daha mi fazla vermen gerej günde 20 damla diyo