Karnının üstüne düştüysen hastaneye git ama düşmediysen yat ayaklarını yukarı kaldırarak bebeğinin hareketlerini takip et kanaman vs olmazsa Allah’ın izniyle birsey olmaz. Arkadaşım merdivenlerden düşmüştü hamileyken birsey olmamıştı. Ama tedbir almakta fayda var tabi sen yine dinlen takipte kal bebişi geçmiş olsun canım ❤️🤲🏻