say_gulseren33 Melosz inşallah rabbimin izniyle bende de herhangi bir yan etki olmaz bende biontec yaptır am inşallah pazartesi günü hayırlısı bebeişlerimizi korusun rabbim😊
say_gulseren33 Ceren26 bende olucam pazartesi günü Allah izin verirse 33+5te Allah izin verirse doğumdan önce de 2. Dozu olup doğuma gideriz inşallah 🙏
inva say_gulseren33 bende öyle rabbim hepimizi ve bebişlerimizi korusun sağlıkla alalım kucağımıza dönemin zor anneleriyiz Allah yardımcımız olsun🌺
Pembe_duslerr say_gulseren33 34.haftamda biontech oldum 2.dozu dogum yaptıktan sonra olucam şu an 39+1im.aşı oldugumda sadece kol agrım oldu başka bir yan etki yaşamadım
Ilkim_05 say_gulseren33 bende buradan sormuş olayım.36 haftaligiz olabiliyor muyuz acaba hanimalar aslında doğumdan snra dusunuyordum ama hergun kafayı siyircam artık bunu dusunmekten😔